poniedziałek, 19 października 2015

Tabliczka z numerem domu, a dusza właścicielki.



Czytałam, że nasze ciała są odzwierciedleniem naszych umysłów, nasze domy natomiast stanowią przedłużenie i ciała, i umysłu. Energie myśli, ciała i domu przenikają się wzajemnie, wpływając na siebie w stopniu większym, niż moglibyśmy przypuszczać. 
W wielu kulturach dom był (i nadal jest) ściśle powiązany z duszą, etapy budowania domu można porównać z etapami naszego życia, a wygląd zamieszkiwanego przez nas wnętrza wiele może o nas powiedzieć (mówi się nawet, że charakter domu odzwierciedla charakter jego mieszkańców). 
Dom odgrywa ważną rolę w naszej świadomości – kiedy dokonujemy w nim zmian, zmieniamy również siebie. Gdy tych zmian dokonujemy świadomie, jesteśmy w stanie przekształcić swoje życie i otworzyć duszę.

Jeśli więc domy są odzwierciedleniem naszej duszy,  to ja mam bardzo starą duszę, bo u mnie królują antyki, a często zwykłe starocie :-), nawet numer na moim małym białym domku jest retro ;-) i oczywiście z ceramiki!








1 komentarz:

  1. Witam,
    Bardzo mi się podoba tabliczka z numerem. Czy istnieje możliwość zamówienia podobnej?
    Serdecznie pozdrawiam,
    Marcin ;)

    OdpowiedzUsuń