niedziela, 21 czerwca 2015

Joanna Gniecie Glinę.


I to jest właśnie przyczyna powstania niniejszego bloga. Zajmuję się ceramiką już od prawie pięciu lat i choć zdaję sobie sprawę, że wciąż jestem skromnym czeladnikiem, to oswoiłam tę materię na tyle by częściej dawała mi radość sukcesu, niż porażkę zrodzoną z braku doświadczenia. Blog zaś ma być pamiętnikiem, sposobem na usystematyzowanie wciąż zdobywanej wiedzy, świadkiem radości i oby jak najrzadziej porażek, a może źródłem inspiracji dla czytelników,którzy mam cichą nadzieję się pojawią.

 Na dobry początek praktyczna podstawka pod łyżkę w czasie gotowania, z moim ulubionym motywem - ważką, symbolem odnowy, samorealizacji, nieskończoności, spokoju i harmonii- czego wszystkim i sobie samej życzę :-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz